Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit acest document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs. cu caracter personal atunci cand interactionați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic aceasta Politica de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale.
În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestei Politici de Confidențialitate.
Navigând pe site-ul nostru va dați în mod automat acordul cu politica noastră de confidențialitate și cu termenii și condițiile folosirii acestui site web.
Acest lucru este menționat prin mesajul de tip pop-up care apare la intrarea pe site pentru prima dată unde puteți alege datele pe care le partajați cu noi.
Vă puteti exprima dezacordul cu termenii și politicile noastre prin simpla părăsire a site-ului închizând fereastra sau tab-ul în care ați deschis site-ul.
Cine suntem și cum ne puteți contacta
IULCO IMPEX S.R.L., persoana juridica de nationalitate română, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J17/46/2007, cod unic de înregistrare fiscală RO20604389. În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs. cu caracter personal.
Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă incurajăm să contactați la adresa de e-mail office@iulco.com cu mențiunea: protecția datelor.
Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm
În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlu de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:
Când ne transmiteți un mesaj prin formularul de contact: adresa de e-mail și numele;
Când plasați o comandă, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele, adresa de e-mail, număr de telefon.
Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal.
Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
1. Pentru prestarea serviciilor IULCO IMPEX în beneficiul dvs.
Acest scop general poate include, după caz, următoarele:
a) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;
b) Soluționarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;
c) Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
d) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs. cu privire la comenzile dvs. sau la bunurile și serviciile IULCO IMPEX.
Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este, în cele mai multe cazuri, necesară pentru încheierea și executarea unui contract între IULCO IMPEX și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.
2. Pentru apărarea intereselor noastre legitime
Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:
– Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei echipamente-profesionale-horeca.ro față de atacuri cibernetice;
– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;
– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.
De asemenea, în anumite cazuri, ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislația aplicabilă în această materie.
Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal
Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp întrețineți relații comerciale cu IULCO IMPEX S.R.L. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații, și vom da curs acestor solicitări, sub rezervă păstrării anumitor informații inclusiv ulterior solicitării, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.
Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal
După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:
– furnizorilor de servicii de curierat;
– furnizorilor de servicii de plată/bancare;
– furnizorilor de servicii IT;
În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem, de asemenea, divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.
Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizează în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor și confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.
Unde stocăm datele dumneavoastră
Datele furnizate de dumneavoastră sunt stocate dupa caz off-line în programe de contabilitate, aplicații de management comenzi, server mail sau gestiune și/sau note de comenzi, aviz transport sau facturi.
Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizaționale adecvate, conform standardelor industriei.
Transmiterea datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație, iar acestea sunt stocate pe servere securizate, asigurând în același timp redundanța datelor.
În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenția că transmiterea informațiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor rețele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute și utilizate de către terțe părți neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.
Politica de utilizare a Cookie-urilor
Cookie-urile nu conțin programe software, viruși sau spyware și nu pot accesa informațiile de pe hard drive-ul utilizatorului. Cookie-urile nu solicită informații cu caracter personal și nu identifică personal utilizatorii de internet.
Nu sunt alcătuite din bucăți de cod, așa că nu pot fi executate, nici nu pot auto-rula. În consecință, nu se pot duplica sau replica pe alte rețele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot îndeplini aceste funcții, nu pot fi considerate viruși.
Cookie-uri folosite
Cookie-urile per sesiune sunt temporare și rămân în terminalul utilizatorului până la încheierea sesiunii sau închiderea aplicației (browser-ului web).
Cookie-urile fixe rămân pe terminalul utilizatorului (fiind refolosite atunci când acesta revizitează site-ul) pe o perioadă definită în parametrii cookie-ului sau până când sunt șterse manual de către utilizator.
Folosim cookie-urile exclusiv pentru a asigura buna funcționare a site-ului și a serviciilor oferite, contribuind la o experiență cât mai plăcută de navigare pe site-ul nostru.
Acestea pot fi blocate conform instrucțiunilor de blocare a cookie-urilor, așa cum se detaliază mai jos.
Cookie-uri Google Analytics
Cookie-urile Google Analytics sunt folosite pentru a ajuta site-ul să analizeze modul în care utilizatorii navighează. Toate informațiile colectate de acest tip de cookie sunt anonime și ne permit să aflăm numărul de utilizatori ai website-ului nostru și modul în care aceștia se deplasează pe website atunci când îl folosesc, având ca scop ajutorarea noastră în îmbunătățirea funcționării website-ului.
Informațiile generate de cookie-ul cu privire la utilizarea de către dvs. a site-ului (inclusiv adresa dvs. IP) vor fi transmise și stocate de Google pe serverele din Statele Unite. Google poate transfera aceste informații către terțe părți în cazul în care acest lucru este solicitat prin lege sau în cazul în care terțe părți afectează procesul de informații cu privire la numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. de IP cu orice alte date deținute de către Google. Aveți dreptul să refuzați utilizarea de cookie-uri prin selectarea setărilor corespunzătoare în browser-ul dvs. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Google în modul și în scopurile menționate mai sus.
Ștergerea sau blocarea Cookie-urilor
Se poate face folosind aplicații dedicate sau metodele puse la dispoziție de browser-ul dumneavoastră.
În general browserele au integrate setări de confidențialitate care furnizează diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate și stergere automată după ce utilizatorul a vizitat un anumit site.
Instrucțiuni de blocare a cookie-urilor:
Firmă specializată în comercializarea de echipamente profesionale HORECA (Hoteluri, Restaurante, Catering, industria Fast food și desfacere produse alimentare).